Vi oplever gang på gang, at organisationer ikke kan følge med, når de skal producere indhold til alle deres kanaler i alle de formater, det kræver. Derfor har vi specialiseret os i at arbejde med indholdsproduktion på tværs af medier, kanaler og formater. Du kan læse om vores tilgang her, og se de modeller vi bruger i arbejdet.
Vi ved, at videoen skal tygges ud i en fantastisk film i 16:9 med dækbilleder og underlægningsmusik, men den skal også produceres i en målrettet 4:5-version til Facebook, i en story, en reel, måske en TikTok-video, en tekstpost, en podcast og meget andet – Alt sammen ud fra samme vinkel og historie.
Det kræver forståelse af formater, kanaler og algoritmer. Derfor har vi bygget et totaltproduktionshus, hvor vi i samarbejde med vores overboer fra Virtio, med egne eksperter på podcast, visuel kommunikation, tekst og algoritmer kan producere alt, hvad det kræver, at folde det ud til alle målgrupper.
I flere opgaver har vi været ekstern social media-medarbejder, når organisationen ikke selv kan følge med eller står midt i en overgang mellem medarbejdere.
Arbejdet udføres med filosofien, du ser i dette indlæg og i bogen “Fra modtager til Medtager”, hvor vi beskriver, hvorfor du skal kunne skabe indhold på tværs af flere kanaler og kunne formaterne til fingerspidserne. Læs mere på www.sociale-medier.dk
