Vores kundefilosofi
Benjamin Rud Elberth har startet Elberth Kommunikation i juni 2016 ud fra fra ønsket om at lave effektiv kommunikation på tværs af medier – men med afsæt i digitale og sociale medier. Vi ønsker at være et alternativ til de store etablerede kommunikationsbureauer ved at være billigere, langt hurtigere og mere manøvredygtige. Når du arbejder sammen med os, skal du kunne fornemme, at vi bruger ekstra meget energi på at udfordre din opfattelse af, hvad en dyr konsulent kan levere.

Vores kundefilosofi

  • Vi tilstræber, at du som kunde altid føler, og gerne til sidst siger højt, ”money well spent” og er glad for samarbejdet. Netop fordi det gav resultater, læring undervejs og var den rigtige løsning for at sikre den effekt og det resultat, du har behov for. Derfor vil du finde ud af, at vi går meget op i forretningsværdi.
  • Vi leverer ikke standardprodukter, men er kendt for at kunne analysere os frem til konkrete løsninger, der giver forretningsværdi for dig. Får du f.eks et kursus fra os, er det lavet til din organisation, hvor du kan regne med, at vi har sat os ind i problemstillingerne først.
  • Hos os får du en “one stop shop”, hvor vi rådgiver dig om alt inden for kommunikation, så vi har overblikket for dig på et felt, der kan være svært at gennemskue. Derfor vil du opleve, at vi fortæller dig, at din løsning måske ikke er digital, eller at du ikke skal på sociale medier, men til nogle andre, der leverer en helt anden gren af kommunikation. Det er din fordel, at vi ikke er bange for at sende dig ud ad døren og til nogle andre, der er bedre på områderne end os.
  • Vi har et indædt ønske om at være “Trusted advisor”, og det betyder, at du også skal få tillid til, at vi altid peger dig i den rigtige retning, selvom det betyder, at vi ikke peger på os selv til at løse din opgave. Du kan til gengæld være sikker på, at dem vi peger dig videre til, ved hvad vi forventer af dem, når vi peger dig videre.
  • Vi tygger en pris ud sammen, inden vi går i gang (se priser her), og du får en fastpris, vi holder os under. Det betyder, at kunder, der ønsker lange udspecificerede timetilbud og forkromede kontrakter, går forkert hos os. Vi insisterer på at samarbejdet fungerer bedst, når vi ikke har talt os trætte i pengesager først, og vi kommer ikke til at sidde og file på timer og minutter hverken i vores eller dit favør. Vi løser opgaven.
  • Vi er bedst i de sager, hvor brandet er svært – svært enten afkodeligt eller politisk. Vi er primært specialister i digital taktik, digital pr, politisk digital kampagne og digital interessevaretagelse, men yder også rådgivning i krydsfeltet mellem klassiske og nye discipliner.
  • Vi udfordrer. Og det vil sige, at du ikke bliver strøget med hårene, når vi kan se, at der er noget forkert i dit kommunikationssetup. Det er vores opgave at fortælle dig, når du kan gøre noget bedre og få mere effekt, og det giver af og til nogle hårde, men givende og udviklende samarbejder. Vil du stryges med hårene, er du bedre tjent med andre end os.


Benjamin Rud Elberth har rådgivet politiske og kommercielle virksomheder i ti år om sociale og digitale medier. Det har givet erfaring med ministerier, politiske partier og valgkampe, og en række svære brands, kommuner, regioner, styrelser og interesseorganisationer. Benjamin er især stærk inden for tværmedial interessevaretagelse, politisk kampagne, digital krisekommunikation og i at finde effekt med medier som Facebook, LinkedIn, Twitter og blogs. Se Benjamins erfaring og cv på Linkedin.