Vores oplæg er fagligt tunge og komprimerede, men leveret med overskud, punchlines, pointer og store og små guldkorn, som tilhørerne selv kan tænke videre over, undersøge yderligere og bringe i spil ift. deres egen situation. Og så er de målrettede, så cases og indhold hopper ind i tilhørernes virkelighed.
Oplægget skal kunne flere ting: Det skal flytte mennesker fagligt og inspirere, og så skal det give stof til eftertanke, masser af energi og røre noget i tilhørerne. Uden at oplægget bliver standup-show og blændværk.
Vores oplæg er fagligt tunge og komprimerede, men leveret med overskud, punchlines, pointer og store og små guldkorn, som tilhørerne selv kan tænke videre over, undersøge yderligere og bringe i spil ift. deres egen situation. Derfor skal de se cases fra deres egen verden, og have en tilpas dosis af både overordnet strategi, noget taktisk, så de kan se formålet, og tilpas meget eksekvering, så de også kan se, hvordan de skal trykke på knapperne, når de vender tilbage til deres eget arbejde.
Efter et formøde eller et telefoninterview med jer, for at afdække hvad vi skal lære jeres medarbejdere, planlægger og gennemfører vi oplægget med cases, der giver mening og motivation fra og til jeres egen hverdag.
Vi har erfaring og dokumenterede resultater med at arbejde med komplekse organisationer, politisk tunge organisationer eller problemstillinger der er svære. Det sikrer dig, at vi kan afkode din verden og sikrer, at oplægget bliver udformet, så det bliver læring, deltagerne kan bruge til at få resultater selv. Og så kender vi trends, teknik og de ting, der rører sig lige nu, så oplægget peger fremad ift. hvad du selv skal hjem og arbejde videre med.
Vi har de seneste år holdt mere end 100 oplæg om året i gennemsnit. Det har vi gjort inden for især politisk kommunikation, sociale medier, tværmedial interessevaretagelse, digital interessevaretagelse, sociale medier og især om LinkedIn, Facebook, Twitter og Instagram. Af og til er vi også blevet lokket ud om vores arbejde med krisehåndtering.
Her kan du gennemføre en vejledende beregning på, hvad det koster at få et oplæg, en workshop eller en key note speak fra Benjamin Rud Elberth.
Prisen er vejledende, og du er velkommen til at være kæk og forsøge at presse prisen endnu mere, når vi forhandler videre.
LinkedIn og Twitter i to halvlege for DBU
Se hvad de sagde om detOplæg i Vesthimmerland om chefernes personlige kommunikation
Se hvad de sagdeVirtuel dag om chikane af medarbejdere på nettet, shitstorms og den brokkende bruger
Se beskrivelsen og anmeldelsen her.Oplæg hos Samuelsen om digital interessevaretagelse
Se hvad de sagde herKursusdag for Kforum om Twitter til presse og interessevaretagelse
Se hvad de sagde herTrekronergade 149
2500 Valby
Trekronergade 149
2500 Valby
Ny Banegaardsplads 55
8000 Aarhus C
Trekronergade 149
2500 Valby
Trekronergade 149
2500 Valby
Trekronergade 149
2500 Valby
Benjamin Rud Elberth
Digital Direktør
Operate A/S
Jesper Brochmandsgade 10
2200 København N
Telefon: +45 23961545
Mail: benjamin@elberth.dk
Elberth.dk opfylder kravene defineret af EU’s to love om anvendelse cookies, hhv. ePrivacy-direktivet (ePD – også kendt på dansk som Cookieloven) og Databeskyttelsesforordningen (GDPR).
Rediger cookie indstillinger© 2022 Elberth Kommunikation