Send en besked

Ny bog – Sådan understøtter du klassiske discipliner med digitale og sociale medier

Den 18/3 holder jeg bogreception på min bog nummer 2. Første bog var selvfølgelig Digital Interessevaretagelse fra 2017. Min nye bog hedder ”Fra Modtager til Medtager” og med verdens længste undertitel: ”Sådan understøtter du klassiske kommunikationsdiscipliner med digitale og sociale medier”.

Bogen er lang. 408 sider. Og den har (selvfølgelig) en digital understøttelse, hvor bogen får sit videre liv på Sociale-medier.dk – Og den er blevet så omfattende, fordi det er et gigantisk emne at behandle ud fra den grundfilosofi bogen er skabt ud fra: Alle discipliner, talen, pressemeddelelsen, pressemødet, salget, interessevaretagelsen og meget mere kan og bør have en digital understøttelse for at fungere optimalt – fordi vores modtager i et helt nyt og forandret mediebillede skal adresseres helt anderledes, hvis modtageren skal flyttes til holdning og handling.

Bogen er bygget op med udgangspunkt i det klassiske – Jeg har interviewet en række eksperter på hvert deres felt, og så har jeg selv givet et skud på, hvordan man f.eks. giver talen et digitalt ben, så den virker, når tilhøreren er mindre opmærksom, lytter til talen med telefonen i hånden, og når publikum ikke bare er dem, der sidder i salen.

Undervejs gør jeg også noget ud af at kortlægge værdien af at tænke kommunikationen på tværs af medier, hvordan man kan organisere det og helt konkret: Hvad er værdien af et like, værdien af en digital berøring, og hvad får man ud af at tænke modtageren som en medtager, der skal medskabe, medfortælle og medkommunikere – have en plads i fortællingen og i højere grad motiveres til at bruge digitale knapper som handlemuligheder.

Vil du have fingre i bogen, er den til salg fra 20. marts.

Vores kurser
Kommunikationen på sociale medier er svær, og kravene ændrer sig hurtigt. Du sidder måske alene med opgaven og savner inspiration til at holde dig opdateret. Her er netværket i 5 episoder til dig.
25. oktober, 2022

Trekronergade 149
2500 Valby

På to dage får du overflyvningen og afprøvningen af de aktuelle krav og muligheder på hver enkelt platform, hvordan du anvender dem bedst som journalist og hvordan du får din historie til at arbejde på tværs med udgangspunkt i det håndværk, du allerede besidder.
31. januar, 2023

Trekronergade 149
2500 Valby

På dette kursus lærer du, hvordan du laver en samlet strategi for din organisation på Twitter, hvordan du bruger de mest effektive værktøjer ifm. interessentanalyse, interessenthåndtering, digitale tryk og effekt, og hvordan du konkret bygger organisationens brug af Twitter op.
1. marts, 2023

Ny Banegaardsplads 55
8000 Aarhus C

På dette kursus lærer du, hvordan du bruger LinkedIn med effekt. Vi bygger profiler, lærer salgsteknikkerne og lærer at skrive til data og med tone, uanset om du har en corporate konto eller en personlig LinkedIn-profil.
3. marts, 2023

Trekronergade 149
2500 Valby

Vil du præstere bedre, have mere gennemslagskraft, være bedre til at performe, når du taler, kommunikerer, skriver, poster, forhandler og sælger enten din vare eller dit budskab?
7. marts, 2023

Trekronergade 149
2500 Valby

Trænger din organisation til at få styr på jeres setup omkring interessevaretagelse, så du skærper den klassiske del og sikrer den digitale understøttelse, så I mestrer både den digitale og den analoge?
25. april, 2023

Trekronergade 149
2500 Valby

Om os

Elberth Kommunikation var et lille heftigt bureau med 3-8 medarbejdere. Nu er Thomas, Vita og Benjamin en del af Operate A/S. Sitet her er kun åbent, fordi det indeholder oceaner af viden.

Besøg os på sociale medier:

Kontakt

Benjamin Rud Elberth

Digital Direktør

Operate A/S

Jesper Brochmandsgade 10

2200 København N

Om cookies

Elberth.dk opfylder kravene defineret af EU’s to love om anvendelse cookies, hhv. ePrivacy-direktivet (ePD – også kendt på dansk som Cookieloven) og Databeskyttelsesforordningen (GDPR).

Rediger cookie indstillinger

© 2022 Elberth Kommunikation

[scc_calculator type='text' idvalue='8']