Kursus – Interessevaretagelse på tværs af medier

Trænger din organisation til at få styr på jeres setup omkring interessevaretagelse, så du skærper den klassiske del og sikrer den digitale understøttelse, så I mestrer både den digitale og den analoge?

Kursus: LinkedIn for organisationer

På dette kursus lærer du, hvordan du bruger LinkedIn med effekt. Vi bygger profiler, lærer salgsteknikkerne og lærer at skrive til data og med tone, uanset om du har en corporate konto eller en personlig LinkedIn-profil.

Oplæg i Disruption Rådet

Stærke strategier hos Styrelsen Sikkerhedsstyrelsen er at betragte som en af de absolut stærkest funderede styrelser i deres strategiske tilgang til kommunikation. Vi har i 2017 sammen med Operate bidraget til styrelsens kanalstrategi, og i 2018 har vi med undervisning, søgeordsanalyse og strategisk arbejde udformet indholdsstrategi for nyt website og skrivevejledninger til fagredaktører i styrelsen.

Landbrug og Fødevarer – Sociale medier

Stærke strategier hos Styrelsen Sikkerhedsstyrelsen er at betragte som en af de absolut stærkest funderede styrelser i deres strategiske tilgang til kommunikation. Vi har i 2017 sammen med Operate bidraget til styrelsens kanalstrategi, og i 2018 har vi med undervisning, søgeordsanalyse og strategisk arbejde udformet indholdsstrategi for nyt website og skrivevejledninger til fagredaktører i styrelsen.

Tværmedial interessevaretagelse

Vi flytter holdninger, beslutninger og magt. Vi er specialister i digital interessevaretagelse, enten som enkeltstående initiativ eller som understøttelse til en tværmedial kampagneindsats.

Kampagne og valgkamp for kandidater og partier

Vi rådgiver kandidater og partier ved valgkampe i Danmark og udlandet. Vi har senest rådgivet ved Folketingsvalget og Europa-Parlamentsvalget 2019, hvor vi rådgav politiske partier og kandidater om valgkampagner og sociale og digitale medier.