Playbook: Vejen til at massere LinkedIn ind i Røde Kors

Vi har hjulpet Røde Kors med træning af ekspertstemmer og talspersoner på sociale medier som Twitter og LinkedIn i et længere forløb. Træningen blev understøttet af en fysisk playbook, hvor vi hjalp Røde Kors med at definere tonalitet, guidelines til medarbejdere og klædte dem på til at gå ind i samtalerne på sociale medier.

Journalist – historier på tværs af medier

På to dage får du overflyvningen og afprøvningen af de aktuelle krav og muligheder på hver enkelt platform, hvordan du anvender dem bedst som journalist og hvordan du får din historie til at arbejde på tværs med udgangspunkt i det håndværk, du allerede besidder.

Tværmedial interessevaretagelse

Vi flytter holdninger, beslutninger og magt. Vi er specialister i digital interessevaretagelse, enten som enkeltstående initiativ eller som understøttelse til en tværmedial kampagneindsats.

Kursus – Interessevaretagelse på tværs af medier

Trænger din organisation til at få styr på jeres setup omkring interessevaretagelse, så du skærper den klassiske del og sikrer den digitale understøttelse, så I mestrer både den digitale og den analoge?

Kommunikationschef og pressechef på tværs af medier – Uddannelsesdage

Klassisk kommunikationschef eller pressechef med særlig kærlighed for alt, der ikke er digitalt? Her er din mulighed for at blive opkvalificeret til at tænke på tværs af medier, i højere grad tænke sociale og digitale medier og greb med ind i din kommunikation og til at ansætte, lede og arbejde sammen med medarbejdere, der løfter på sociale medier.

Kursus: LinkedIn for organisationer

På dette kursus lærer du, hvordan du bruger LinkedIn med effekt. Vi bygger profiler, lærer salgsteknikkerne og lærer at skrive til data og med tone, uanset om du har en corporate konto eller en personlig LinkedIn-profil.