Disciplinen digital interessevaretagelse er ved at bide sig fast i dansk lobbyisme. Imens er flere og flere virksomheder i Danmark for alvor ved at knække koden til, hvordan man med sociale og digitale medier får effekt af sit arbejde med public affairs.

Der er med andre ord ved at blive etableret tydelige veje til at få effekt med de rigtige teknikker, hvis de bygger på både præcis taktik og gennemtænkt strategi.

Dette er kurset for dig, der skal lære at arbejde med digital interessevaretagelse.

På 2 dages kursus gennemgår vi med udgangspunkt i en gennemprøvet model og i konkrete værktøjer:

Du tilmelder dig på benjamin@mainsite.newsite.elberth.dk senest 5 dage før kursusstart.

Som en del af kurset får du håndbogen “Digital Interessevaretagelse”, der er udgivet af kursuslederen. Bogen vil blive brugt som en del af undervisningsmaterialet.

Kurset bliver afholdt d. 20. og 21. marts fra 9-15. Underviser er Benjamin Rud Elberth. Vi får desuden supplerende grundintroduktion i klassisk lobbyisme af Kreab Kommunikation, der rådgiver om klassisk interessevaretagelse.

Se flere kurser i kursuskalenderen.Prisen er 3.795 + moms alt inklusiv. Faktureres ved kursusstart.

Vi optager max 15 personer på kurset for at sikre, at vi kan arbejde intensivt med hver kursist og give målrettet sparring ift. brandet.

Kurset afholdes Toldbodgade 55B i København den 20. og 21. marts 2018 fra 9-15.

Tilmeld dig på benjamin@mainsite.newsite.elberth.dk senest 5 dage før kursusstart.Kurset henvender sig til medarbejdere i virksomheder og interesseorganisationer, der skal flytte politiske beslutninger og bedrive interessevaretagelse på flere platforme.

Du har allerede erfaring med klassiske kommunikationsværktøjer som f.eks. at skrive pressemeddelelser, pitche historier til pressen, arbejde med interessevaretagelse eller lignende.Du lærer at bedrive interessevaretagelse på baggrund af en målrettet digital Public Affairs-strategi og -taktik, og du lærer grundstenene i at vælge de rigtige platforme og eksekvere ud fra en række modeller og værktøjer, som du kan bruge direkte i dit videre arbejde.

Du får som deltager desuden håndbogen “Digital Interessevaretagelse”, der er udgivet af kursusleder den 3/2-2017. Bogen vil blive brugt som en del af undervisningsmaterialet.Benjamin Rud Elberth er ekspert i digital lobbyisme og har sikret interesser for danske brands og organisationer med sociale og digitale medier i en årrække. Hos Digitaltaktik.dk rådgiver vi politiske organisationer til at få politiske resultater. 15. januar udgav Benjamin bogen “Håndbog i Digital Interessevaretagelse” hos Trykværket. Læs mere på Digitalinteressevaretagelse.dk