Har du også udfordringer med at få det optimale ud af dine digitale og sociale medier? Og har du problemer med at få indsatsen bundet sammen med virksomhedens forretningsstrategi eller klassiske medier?
Når du skal have effekt af et digitalt eller socialt medie og lave kommunikation, der skaber værdi for organisationen, har du brug for rådgivning fra eksperter, der kender faldgruber og veje til at skabe effekt.
Vi rådgiver en lang række organisationer med udgangspunkt i det digitale som bund under deres kampagner eller daglige kommunikation, og vi hjælper med alt fra kanalvalg, budskabsplatforme og nytænkning af organisationens digitale kommunikation.
Få blandet andet hjælp til:
- Kanalstrategi
Hvordan får I jeres øvrige kanaler til at spille sammen med jeres digitale og sociale? Vi hjælper med at analysere på, hvad I skal ændre med jeres kommunikation og ser på samspillet mellem kanalerne.
- Platformsanalyse
Hvilke medier skal I være på? Hvilken tone, teknik, taktik og indhold skal I bruge? Vi hjælper med at finde de rigtige medier og reparere på de medier, I ikke får effekt af lige nu.
- Budskabsplatform
Står I på de rigtige budskaber, der skærper jeres profil så I kan trænge gennem støjen? Vi ser på, hvordan I kan skære jeres budskaber til, så de virker på tværs af medier
- Sparring med udgangspunkt i jeres udfordringer
Hvordan får I mere engagement, hvordan rammer i pressen eller politikerne hver gang med Twitter, hvordan får I flyttet det I skal? Vi går helt ned i de konkrete og tekniske udfordringer.
- Kampagner
Vi hjælper med at udforme kampagnerne på digitale og sociale medier – både de kampagner, der skal stå alene, og de kampagner, der skal understøtte et PA-, PR- eller klassisk kommunikationsinitiativ.