
Troels Johannesen og Benjamin Rud Elberth i 28 skarpe minutter om bedste og værste partier på sociale medier. Vi kigger på Facebook og Twitter, der hjælper Sundhedsstyrelsen med at kommunikere Corona-virus. Vi ser på Hus Forbi, der har lavet en tværmedial kamp mod hjemløsefjendskab, og så ser vi på ord!
Og så spørger vi efter din hjælp: Giv os dit input til næste uge, hvor vi gerne vil have kvalificeret, hvilke partier der er bedst og værst.
I uge 8 kigger vi på partiernes øjeblikkelige styrke på sociale medier og giver den fuld gas. Inspireret af at Søren Søndergaard i sin exit har sagt, at DF overperformer på sociale medier og LA’s Søren Kenner i sin exit sagde, at LA engang var langt foran på sociale medier, og det er de ikke længere: https://www.berlingske.dk/politik/efter-15-aar-i-spidsen-stopper-dansk-folkepartis-magtfulde-analoge
Vi kigger på, hvad et parti skal kunne – ud fra kriterier som; at have en troldehær som S, at de kan tænke på tværs af medier og forsvare politik, at de har slagkraftige politikere på sociale medier, at de formår at dreje samtaler på Twitter, at de kan guide alle deres kandidater lokalt, at de forstår kampagne og annoncering.
Vi skal bruge din hjælp til at rangere følgende partier – skriv til os i kommentarfeltet, på mail eller bagom. Så tager vi dit input med i vores rangering:
- S
- V
- K
- R
- LA
- Ø
- SF
- NB
- DF
- Å
- Fremad
Podcast: Afspil i nyt vindue | Download
Tilmeld: RSS