Vores cases
– Vi flytter stemmer, salg, holdninger og skaber konkrete resultater
Interesseorganisationer | Offentlige organisationer | Sport og idræt | Andre
De Samvirkende Købmænd - Købmanden som samlingspunkt
Kan købmanden vinde hjerter på Facebook?
Købmændene under De Samvirkende Købmænd skal i et projekt sammen med Landdistrikternes Fællesråd være et endnu stærkere samlingspunkt for landsbyerne. Vi har hjulpet med rådgivning, analyse, undervisning og produktion af en drejebog, der skal fungere på tværs af print og digitalt med video, blogs og artikler som understøttelse. Læs mere om projektet og drejebogen og læs om resultatet her.
Konservative, Troels Lund Poulsen og Kim Edberg
Flytter sociale medier stemmer?
Vi rådgiver politiske partier og kandidater under valgkampene i 2019. Vi rådgiver Konservative, Troels Lund Poulsen og Kim Edberg frem mod Folketingsvalget.
Telenor - Suveræne svar i Facebook Kundeservice
Når svar fjerner irritation og skaber glæde
Telenor har arbejdet intensivt med deres svar og svarteknikker på Facebook, så kundekontakten matcher deres forretningsstrategi om at gøre mere for kunderne. For at gøre mere for at fjerne de små irritationsmomenter hos kunderne, når de kommer på Facebook og rammer Telenors Facebook-side som first point of contact. Vi har med årlige sessioner trænet medarbejderne til at svare endnu bedre på Facebook.
Sikkerhedsstyrelsen - Kanalstrategi, Indholdsstrategi og Skriveguide
Stærke strategier hos Styrelsen
Sikkerhedsstyrelsen er at betragte som en af de absolut stærkest funderede styrelser i deres strategiske tilgang til kommunikation. Vi har i 2017 sammen med Operate bidraget til styrelsens kanalstrategi, og i 2018 har vi med undervisning, søgeordsanalyse og strategisk arbejde udformet indholdsstrategi for nyt website og skrivevejledninger til fagredaktører i styrelsen.
Disruptionrådet – Strategi, styring og community management
Disruptionrådet på sociale medier
Vi har igennem 2017 og 2018 hjulpet sekretariatet for regeringens Disruptionråd med strategi, styring og community management af Disruptionrådets Facebook-side. Dette inkluderer bl.a. løbende rådgivning, produktion af særligt indhold og Facebook live-sessions.
Europanævnet - Digital drejebog og konferenceoplæg
6 tværmediale trin til at lære at bruge sociale medier
Vi har hjulpet ansøgere til midler hos Europanævnet til at bruge midlerne mere effektivt med sociale medier. 30 deltagere lærte på oplæg med supplement fra en trykt drejebog med 6 trin, videounderstøttet og uddybet med blogindlæg, hvordan de skal formidle med sociale medier før, under og efter deres events.
Muskelsvindfonden - Fundamentet for digital interessevaretagelse
Taktiske værktøjer til digital interessevaretagelse
Vi har hjulpet Muskelsvindfonden med at blive endnu dygtigere til den digitale del af deres interessevaretagelse bl.a. med at tage taktiske værktøjer i brug, til at sikre effektive kampagnegreb og træning i at forfølge must win-battles på tværs af medier.
DGI - Bedre brug af sociale medier og digital interessevaretagelse
Flytte indflydelse med DGI
Vi har siden december 2017 arbejdet intensivt med DGI med alt fra digital interessevaretagelse til bedre brug af sociale og digitale medier, hvor især Facebook har været et fokusområde. Det har betydet medudvikling af strategi, opbygning af taktisk fundament og træning i konkrete greb til den digitale interessevaretagelse.
Rigshospitalet - Understøttet af sociale medier
Hele rigets hospital på Facebook og Twitter
Vi har siden 2016 hjulpet Rigshospitalet med at nå nye højder på Facebook og Twitter. Det har betydet massiv rækkevidde og en moderne dynamisk tilgang til mediebilledet. Vi har trænet og sparret med Kommunikation og ledelsen.
TDC Group - Træning af ledere i sociale medier
Twitter og LinkedIn for ledere
Vi leverer på dansk og engelsk hold- og one on one-træning af en række ledere hos TDC Group i LinkedIn og Twitter på baggrund af hjælp med det taktiske fundament.
Arbejdstilsynet - Sparring og workshops
Strategi og taktik på Facebook
Carsten Kissmeyer - Regionsrådsvalg 2017
Valgkamp for Carsten Kissmeyer, Borgmester i Ikast-Brande Kommune
Carsten Kissmeyer var en af de otte kandidater og kampagner, vi hjalp under Kommunal- og Regionsrådsvalget 2017. Vi bidrog med den digitale strategi og overordnede kampagne. Dette involverede at drive et indholdsflow på Facebook og al annoncering. Vi sparrede også kontinuerligt med kandidaten. Endelig trænede vi Venstre-kandidater på Kissmeyers liste til politisk valgkamp på de sociale og digitale medier.
Kandidaten fik næsten 39.000 stemmer og blev Regionsrådets 2. næstformand. Læs mere om resultatet her.
Danske Gymnasier - 2-dages-uddannelse
Undervisningsforløb for Danske Gymnasier
Rasmus Kragh - Topforsøg på Mount Everest støttet af PR og kommunikation
Vejen til Everest båret af kommunikation og PR
Altinget - Netværk
Netværk i digital interessevaretagelse
Hærens Sergentskole - nye lærere via sociale medier
Rekruttering via sociale medier
Vi hjælper Hærens Sergentskole i Varde med at rekruttere lærere til kasernen via sociale medier som LinkedIn og Facebook. Det har betydet udvikling af taktik, indhold og indholdsflow inklusive målrettet og intelligent annoncering.
Gråzoneprostitution - Tværmedial konference
KFUK - væk genklang på Christiansborg med tværmedial konference
Vi rådgav KFUK’s Sociale Arbejde med at få skabt størst mulig rækkevidde for deres konference om gråzoneprostitution på Nationalmuseet i november 2017. Vi udviklede tværmedial strategi med bl.a. tweetables, grafikker, videoer og flow på tværs af medier og trænede udvalgte medarbejdere i sociale medier. Resultatet var en moderne konference, der skabte opmærksomhed på traditionelle og digitale medier og med tværmedial understøttelse helt ned i en interaktiv hvidbog – og det skabte opmærksomhed hos vigtige interessenter og på Christiansborg. Læs om konferencen her.
HKKF - workshops
Hærens Konstabel- og Korporalforening - trimme brug af sociale og digitale medier
Vi har på intensiv workshop med HKKF gennemgået og justeret deres brug af sociale og digitale medier med fokus på at træne formand og nøglemedarbejdere til at forbedre deres digitale interessevaretagelse.
Aurehøj Gymnasium - workshop og træning
Implementere taktiske greb på digitale og sociale medier
Vi har hjulpet Aurehøj Gymnasium gennem workshops og træning med at sikre en række taktiske greb for deres sociale og digitale medier. Vi har ydet sparring til hvordan de får effekt af deres platforme på Facebook, Instagram, LinkedIn og hjemmeside. Desuden har vi trænet fagmedarbejdere i brug af sociale medier.
Ritzaus Bureau - Træningsforløb
Ritzaus Bureau i kamp mod fake news
Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering - LinkedIn-forløb
Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering i gear til LinkedIn
Europa-Parlamentet i Danmark
Europa-Parlamentet i Danmark med #EUimodvind
Indsatsen har hjulpet Europa-Parlamentet med at sætte et anderledes og massivt fokus på EU’s tilstand og skabt debat om, hvordan danskerne skal forstå EU efter skelsættende begivenheder.
Højskolen Hald Ege - Rekruttering af elever
Rekruttering af elever via sociale medier
Landbrug og Fødevarer - Sociale medier
Kommunikationsmedarbejdere med ny digital forståelse hos L&F
Lars Krarup - Valgkamp
Valgkamp for Lars Krarup, Borgmester i Herning Kommune
Frank Jensens kampagne til Kommunalvalget 2017
Rådgivning til Socialdemokraterne og Frank Jensens kampagne til Kommunalvalget 2017
TV2 Østjylland - Inspirationsoplæg
Journalistiske faldgruber og potentialer i en ny medievirkelighed
Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) - træning og kurser
Kurser og oplæg i fire forskellige formater for kommunale og regionale politikere
Økologisk Landsforening - Workshop
Workshop for Økologisk Landsforening og rekruttering af SoMe-medarbejdere
Digital (Ud)Dannelse
Digital Uddannelse for Trygfonden og Carlsbergfondet
Børns Vilkår - Digital Strategi
Digital modenhed til nyt niveau hos Børns Vilkår
MM Bike Tours - Salg
Et rejsebureau med cykelambitioner
Danmarks Idrætsforbund - Rådgivning
At bevæge Danmark med sociale medier
Dansk Golf Union - Rådgivning
Dansk Golf Union med digital slagkraft
Nordic Medicare - For at vinde det danske marked
Nordic Medicare - PR, PA og Digitalt
Daglig rådgivning
Vi har bistået med daglig overvågning, rådgivning og hjælp til alle kommunikationsgrene.
Public Affairs
Strategi og taktik for public affairs for at forberede udbudsvilkår.
Kommunikation
Med udgangspunkt i digitalt eksekvering af en række kommunikationselementer.