Vores cases
– Vi flytter stemmer, salg, holdninger og skaber konkrete resultater
Interesseorganisationer | Offentlige organisationer | Sport og idræt | Andre
Copenhagen Capacity - Digital modenhed for dansk vækst
Tiltrækning af udenlandsk talent og investering
Copenhagen Capacity spiller en uvurderlig rolle i arbejdet for at tiltrække udenlandske talenter og investeringer til Danmark. Vi har hjulpet dem med intensiv træning og rådgivning for at sikre medarbejdere og direktions gennemslagskraft på sociale medier.
De Samvirkende Købmænd - Købmanden som samlingspunkt
Kan købmanden vinde hjerter på Facebook?
Købmændene under De Samvirkende Købmænd skal i et projekt sammen med Landdistrikternes Fællesråd være et endnu stærkere samlingspunkt for landsbyerne. Vi har hjulpet med rådgivning, analyse, undervisning og produktion af en drejebog, der skal fungere på tværs af print og digitalt med video, blogs og artikler som understøttelse. Læs mere om projektet og drejebogen og læs om resultatet her.
Danmarks Naturfredningsforening - Når sociale medier skal inddrage og flytte magt
Danmarks Naturfredningsforening
Danmarks Naturfredningsforening har med hjælp fra Elberth Kommunikation trimmet digitale og sociale kanaler som Facebook, Instagram og Twitter og har fået kanalstrategisk sparring og undervisning for at blive endnu skarpere til at flytte følgere og vigtige interessenter. Se et af resultaterne her.
Muskelsvindfonden - Fundamentet for digital interessevaretagelse
Taktiske værktøjer til digital interessevaretagelse
Vi har hjulpet Muskelsvindfonden med at blive endnu dygtigere til den digitale del af deres interessevaretagelse bl.a. med at tage taktiske værktøjer i brug, til at sikre effektive kampagnegreb og træning i at forfølge must win-battles på tværs af medier.
Danske Gymnasier - 2-dages-uddannelse
Undervisningsforløb for Danske Gymnasier
Altinget - Netværk
Netværk i digital interessevaretagelse
Gråzoneprostitution - Tværmedial konference
KFUK - væk genklang på Christiansborg med tværmedial konference
Vi rådgav KFUK’s Sociale Arbejde med at få skabt størst mulig rækkevidde for deres konference om gråzoneprostitution på Nationalmuseet i november 2017. Vi udviklede tværmedial strategi med bl.a. tweetables, grafikker, videoer og flow på tværs af medier og trænede udvalgte medarbejdere i sociale medier. Resultatet var en moderne konference, der skabte opmærksomhed på traditionelle og digitale medier og med tværmedial understøttelse helt ned i en interaktiv hvidbog – og det skabte opmærksomhed hos vigtige interessenter og på Christiansborg. Læs om konferencen her.
HKKF - workshops
Hærens Konstabel- og Korporalforening - trimme brug af sociale og digitale medier
Vi har på intensiv workshop med HKKF gennemgået og justeret deres brug af sociale og digitale medier med fokus på at træne formand og nøglemedarbejdere til at forbedre deres digitale interessevaretagelse.