– Vi flytter stemmer, salg, holdninger og skaber konkrete resultater

Interesseorganisationer | Offentlige organisationer | Sport og idræt | Andre

Vi har i samarbejde med Autobranchen Danmark trænet over 70 bilforhandlere og værksteder til at sælge på sociale medier med alt fra annoncering til at skrive sælgende tekster. Læs mere om, hvordan kurserne blev modtaget her og her. Vi understøttede 12 kurser med en digital manual til deltagerne.

Udvikling af kursusmoduler på tværs af brancher og niveauer

Uddannelse og træning af kursisterProduktion af digital drejebog som manual til kursister

Vi rådgav politiske partier og kandidater under valgkampene i 2019. Vi rådgav Konservative, Troels Lund Poulsen og Kim Edberg frem mod Folketingsvalget med betydelig stemmefremgang for alle.

Analyse og Rådgivning

Grafisk hjælpRådgivning om tværmedial kampagne

Telenor har arbejdet intensivt med deres svar og svarteknikker på Facebook, så kundekontakten matcher deres forretningsstrategi om at gøre mere for kunderne. For at gøre mere for at fjerne de små irritationsmomenter hos kunderne, når de kommer på Facebook og rammer Telenors Facebook-side som first point of contact. Vi har med årlige sessioner trænet medarbejderne til at svare endnu bedre på Facebook.

Analyse af eksisterende svar og svarteknikker

Oplæg for og træning af Telenors Facebook-medarbejdere

Vi leverer på dansk og engelsk hold- og one on one-træning af en række ledere hos TDC Group i LinkedIn og Twitter på baggrund af hjælp med det taktiske fundament.

One on one-træning af ledere

Holdtræning af ledere

Taktisk sparring omkring fundamentet for ledertræningen

Carsten Kissmeyer var en af de otte kandidater og kampagner, vi hjalp under Kommunal- og Regionsrådsvalget 2017. Vi bidrog med den digitale strategi og overordnede kampagne. Dette involverede at drive et indholdsflow på Facebook og al annoncering. Vi sparrede også kontinuerligt med kandidaten. Endelig trænede vi Venstre-kandidater på Kissmeyers liste til politisk valgkamp på de sociale og digitale medier.

Kandidaten fik næsten 39.000 stemmer og blev Regionsrådets 2. næstformand. Læs mere om resultatet her.Træning og sparring af Carsten Kissmeyer, borgmester i Ikast-Brande KommuneTræning af Venstres kandidaterDigital strategi, kampagne og Facebook-annoncering

Vi har hjulpet Aurehøj Gymnasium gennem workshops og træning med at sikre en række taktiske greb for deres sociale og digitale medier. Vi har ydet sparring til hvordan de får effekt af deres platforme på Facebook, Instagram, LinkedIn og hjemmeside. Desuden har vi trænet fagmedarbejdere i brug af sociale medier.

Sparring om digital strategi og ny hjemmeside

Træning af fagmedarbejdere

Workshops om taktik på sociale medierPå 8 hele kursusdage har vi trænet 60 journalister og nyhedsredaktører fra Ritzaus Bureau til at arbejde professionelt med sociale medier i et komplekst nyhedsbillede. Kursussessioner var bygget på tværs af teori og hands on praksis med intensiv træning i at spotte både vigtige nyheder og fake news på sociale medier som Twitter og Facebook. Træningen gør Ritzaus journalister i stand til at agere professionelt i et nyhedsbillede, hvor tempoet i sig selv udfordrer journalisternes evne til at skelne mellem og kun skrive, hvad der er væsentligt og korrekt.Træning i intensiv overvågning af sociale medier med blandt andet Tweetdeck.Teoretisk og praktisk gennemgang af cases fra det danske nyhedsbilledeHalv dags testopgave udført i virkelighedsnært virtuelt scenarie bygget på spilteoriVi hjælper Højskolen Hald Ege med at rekruttere unge sports- og dannelsesinteresserede elever primært via Facebook og Højskolens website til Højskolens 5 sportslinjer. Det indebærer blandt andet indholdsproduktion, Virtuelt informationsmøde via Facebook Live-sessions (se her), og avanceret annoncering.Indholdsflow, moderation og annoncering på FacebookRådgivning og taktik for opsætning af digitalt flow til rekrutteringFacebook-livesessions som virtuelle informationsaftener.Som en ud af 8 kandidater og kampagner på tværs af landet og på tværs af partier, rådgav vi Lars Krarup, Borgmester i Herning under kommunalvalg 2017. For borgmester i Herning Lars Krarup var det vigtigt at få et fornyet stærkt mandat fra borgerne i Herning Kommune ved Kommunalvalget den 21. november. Det indebærer, at Lars Krarup gennemførte en stærk kampagne, der ramte vælgerne optimalt på tværs af medier. Vi hjalp Lars med at understøtte de politiske budskaber med professionel digital kampagne på medier som Facebook, Twitter og nicheannoncering. Lars fik undervejs Infomedias anerkendelse for største rækkevidde på Facebook under hele valget.Strategi for brug af sociale medier i kombination med øvrige valgkampselementerOpbygning og justering af social media- og digitale platformeRådgivning om indhold til sociale medier og intelligent nichemarkedsføringVi rådgav Socialdemokraterne og Frank Jensens kampagne op til og under Kommunalvalget i 2017 ved at styrke Frank Jensen og hans kandidathold på sociale og digitale medier.Træning og sparring af Frank Jensens kommunikationsteamSparring med Frank Jensen, Københavns overborgmesterTræning af Socialdemokraternes kandidaterVi har trænet journalister på inspirationsoplæg i journalistik i et nyt mediebillede. Oplægget skulle gøre deltagerne i stand til at spotte faldgruber og potentialer, og lære dem at undgå at blive snydt af politikernes spin.Træning i at forstå et nyt mediebilledeTræning i at undgå at blive snydt af politikernes spinTræning i at forstå faldgruber og potentialer ved sociale og digitale medier fra en journalistisk vinkelVi deltager i Digital (Ud)Dannelse – D.U.D.E – et tre-årigt forskningsbaseret dannelsesprojekt, støttet af TrygFonden og Carlsbergfondet, hvis formål er at lære børn og unge at forstå og agere i den digitale virkelighed, samt at give dem mod på at deltage i de digitale fællesskaber uden at blive hånet og nedgjort. Projektet hører under Center for Information og Boblestudier, hvor Benjamin Rud Elberth er tilknyttet som research associate (Læs mere om projektet på http://bubblestudies.ku.dk/digital-uddannelse/)Deltagelse i styregruppe for projektetAnsvarlig for udvikling af spil og markedsføring og deltager med praktisk viden om digital dannelseDeltager løbende i oplæg, seminarer og debatter om Digital Dannelse.Vi har hjulpet Nordic Medicare med at sikre al kommunikation omkring deres klinikker rundt i landet. Det betyder kommunikationsstrategi- og taktik, Public Affairs-arbejde og hjælp selvfølgelig med digitale og sociale medier.Vi har bistået med daglig overvågning, rådgivning og hjælp til alle kommunikationsgrene.Strategi og taktik for public affairs for at forberede udbudsvilkår.Med udgangspunkt i digitalt eksekvering af en række kommunikationselementer.Vi løser løbende eller har for nylig løst opgaver for …