Bloggen

Medfortæller

I Geelmuyden Kiese, hvor jeg var digital chef fra 2013-2016 har de en særdeles brugbar model for at lave inddragende fortællinger som basis for kampagner

De liker det

Læs lige efter i overskriften en gang. For den er norsk. Der står ikke “De liker det”, som “de trykker på en like-knap”. Der står

På tværs af medier

På Tværs af Medier – Twitterlobbyisten

John Wagner fra De Samvirkende Købmænd er en af hovedfigurerne i bogen Digital Interessevaretagelse. Fordi han har forstået at sætte strøm til sine public affairs-aktiviteter.

Kommunikation uden det fysiske møde

Onsdag den 11. marts klokken 20.30 ændrede Danmark sig på et sekund, da Statsminister Mette Frederiksen startede sit pressemøde med ordene: “Det jeg vil sige

Du skal have lyst til at sælge

Det at sælge er en færdighed. En træningssag. Og alt du behøver udover træning i at sælge, det er lyst. Ordene er Richard Jacobsens. Ham

Ikke flere indlæg