Medfortæller
I Geelmuyden Kiese, hvor jeg var digital chef fra 2013-2016 har de en særdeles brugbar model for at lave inddragende fortællinger som basis for kampagner
De liker det
Læs lige efter i overskriften en gang. For den er norsk. Der står ikke “De liker det”, som “de trykker på en like-knap”. Der står
Frisør, Fiskehandler, Kiropraktor, Tatovør – Red butikken i en Corona-tid
Kære lille erhvervsdrivende. Her er din miniguide til at få dig en digital tilstedeværelse, der måske redder skindet på næsen i din butik. Går du

Podcast – På Tværs af Medier – Coronakommunikation
Regeringen valgte i ugens løb at kombinere formaterne. Stort pressemøde ud til over 2,1 millioner danskere i primetime onsdag aften, og så et interessant greb:

På Tværs af Medier – Twitterlobbyisten
John Wagner fra De Samvirkende Købmænd er en af hovedfigurerne i bogen Digital Interessevaretagelse. Fordi han har forstået at sætte strøm til sine public affairs-aktiviteter.

Kommunikation uden det fysiske møde
Onsdag den 11. marts klokken 20.30 ændrede Danmark sig på et sekund, da Statsminister Mette Frederiksen startede sit pressemøde med ordene: “Det jeg vil sige
Hvad skal jeg skrive videre om?
Her er din chance for at bestemme, hvad der skal være i podcasten eller her på bloggen.
Red din konference – Hold den på nettet
Jeg er lige stået af cyklen efter at have kørt om kap med Mauro fra Italien op ad Croix de Fer i Frankrig. Han var
Du skal have lyst til at sælge
Det at sælge er en færdighed. En træningssag. Og alt du behøver udover træning i at sælge, det er lyst. Ordene er Richard Jacobsens. Ham
Ny bog – Sådan understøtter du klassiske discipliner med digitale og sociale medier
Den 18/3 holder jeg bogreception på min bog nummer 2. Første bog var selvfølgelig Digital Interessevaretagelse fra 2017. Min nye bog hedder ”Fra Modtager til
Det Politiske Kampagnestøberi – Fock, S-angrebsmanual, CEO Superbrand og meningsdannere på gulvet
Troels Johannesen og Benjamin Rud Elberth stiller skarpt på Magnus Haslebos Twitter-rampage mod Josephine Fock, på S-angrebsmanualen, vi taler CEO Superbrands, og så diskuterer vi
LinkedIn og Twitter – Sådan kommer du i gang og bliver slagkraftig
Som nybegynder eller ”næsten lige startet” på mine oplæg og kurser om LinkedIn og Twitter, kan du med fordel forberede dig ved at læse dette