Der skal politiske grafikker og gif’er til
I den efterhånden meget reviderede model for at bygge det strategiske og taktiske setup bag digital interessevaretagelse og i øvrigt digital pr og digital kampagne,
Twitter ændrer nyhedens anatomi
I december 2013 skrev jeg et indlæg med udgangspunkt i finanslovsaftalen, der blev indgået i november 2013 med titlen ”Twitter ændrer nyhedens anatomi”. Med indledningen
Det Politiske Kampagnestøberi – Uge 39 – Soundbiting, Mettes Hemmingsen-stunt, Kong Kristian
Troels Johannesen og Benjamin Rud Elberth dykker ned i en sag, hvor en fæl lobbyist har soundbitet en politiker i en valgkamp, ned i Statsministerens
Det Politiske Kampagnestøberi – Pape knækker LinkedIn, Brug Handlekraften og Lobbykrig
Troels Johannesen og Benjamin Rud Elberth endevender Dansk Erhvervs kampagne Brug Handlekraften. Vi ser på og interviewer Søren Pape om LinkedIn, og hans voldsomme rækkevidde.
Pape har knækket LinkedIn-koden
I kampagnesammenhæng handler det ofte om at have en heldig hånd, at finde en kanal, der passer til politikerens personlighed og at turde gå en
Det Politiske Kampagnestøberi – Fjernvarme Fyn, Løkke-lancering, Arne highjacked
Troels Johannesen og Benjamin Rud Elberth dykker grundigt ned i Fjernvarme Fyn-sagen fra Odense. Konservative har oprettet digitalt pres, mod egen kommunalbestyrelse. Vi er i
Hvordan laver man en kampagne?
Hvert bureau og hver rådgiver, der har arbejdet med at lave politiske kampagner, har deres model. Vores model får du her – en tilgang der
Det Politiske Kampagnestøberi – Arnekampagne, Kronprinsesser og kronprinser, IG-fight
I uge 35 i Det Politiske Kampagnestøberi dykker Troels Johannesen og Benjamin Rud Elberth helt ned i Arne-kampagnen. Vi taler om kronprinser og kronprinser der
Det Politiske Kampagnestøberi – Vanopslaghs Fanopslag, Trafik-twitteri, Google Vs. Koda, Tesfaye-tåberi
Mens du venter på næste uges store analyse af S-kampagnen, dykker vi ned i Vanopslaghs kærestekrisehåndtering, vi ser på Googles evner til at gå i

Det Politiske Kampagnestøberi – Sæsonafslutning – Rossens efterfølger, Corona-læringer, Provokationskommunikation
Troels Johannesen og Benjamin Rud Elberth zoomer i sæsonens sidste program ind på en række elementer på tværs af medier, der flytter og har flyttet
Det Politiske Kampagnestøberi – Støjberg-spin, God tone i lobbyarbejdet og en debattør, der rykker Detektor
Troels Johannesen og Benjamin Rud Elberth behandler i denne udgave af Det Politiske Kampagnestøberi bl.a.: Støjbergs Facebook-spin og retoriske forsvarstaktik. Vi har bedt tre folketingsmedlemmer
Podcast
Podcasten “På tværs af medier” er bygget op af små korte lydbilleder om nye cases, flere discipliner og formater i forhold til dem, du kan