Politisk kommunikation på sociale medier i 2022
I første afsnit i 2022 kommer vi med forudsigelser for hvad der sker med den politiske kommunikation især på sociale medier i 2022. Læs blogindlægget

Det sker der med politisk kommunikation på sociale medier i 2022
Intet nyt år uden at gnide på krystalkuglen, og i 2022 skal der gnides mere end bare på krystalkuglen. Udviklingen på sociale medier og i

Kandidater der sprænger deres lister – kommuner der kommer til at overraske
Ved hvert kommunal- og regionsvalg siden 2013 har jeg vovet det ene øje og udnævnt kandidater, der kommer til at sprænge deres lister eller overrasker
På Tværs af Medier – Kommunalvalgsspecial
Hvad kan vi lære af brugen af sociale medier og valgkampen på tværs af medier. Vi understreger hvorfor amatørerne er skilt fra de professionelle i

Kommunal- og regionsvalg 2021 – Sociale medier har siet amatørerne fra
Hvert stort valg har sin status over, hvad der virkede, og hvad der ikke gjorde. Især på sociale medier, hvor der gennem årene har
SMS-sagen kan blive regeringens fald
Regeringens sms-sag gør ondt nu og i en grad, så den efter de normale stormstyrkemålere, man ville tage i brug for at bedømme om en

Har dine medarbejdere bare antydningen af blodsmag i munden?
Har du læst kulturteori af Majken Schultz og Mary Jo Hatch, så ved du det allerede. Har du ikke, så får du indlæggets hovedpointe her:

Det Politiske Kampagnestøberi – Allersidste afsnit
Troels Johannesen, Rasmus Amtoft og Benjamin Rud Elberth slutter med et brag – syv kåringer på det bedste vi har lært og sagt i podcasten

Det Politiske Kampagnestøberi – Uge 11 – Ellemann rykker, Fredericia og Ahlers-Twitter-problemer
Troels Johannesen, Rasmus Amtoft og Benjamin Rud Elberth sætter fokus på Ellemann, der har fundet sit videoformat (se mere her), vi kigger ind i Fredericia

Bo og mig åbner landet
Medgivet: Det her indlæg bliver langt. Men det er normalt noget, som hurtige medier aldrig får diskuteret til bunds. Læs hele vejen, hvis du har

Det Politiske Kampagnestøberi – Uge 10 – Soundbiting i podcasten, Rotation hos Ø, Fazeday en gamechanger
Troels Johannesen, Benjamin Rud Elberth og Rasmus Amtoft kigger på flere ting, der har flyttet magt på tværs af medier i den forgangne uge –

Det Politiske Kampagnestøberi – Uge 9 – El-forbundet flytter lovgivning, Wiki-kamp mod Dan J, Ingers livesending
Det Politiske Kampagnestøberi zoomer ind på El-forbunds tværmediale indsats, hvor deres tværmediale magasinredaktør fik leveret et text book-eksempel udi interessevaretagelse. Vi runder selvfølgelig Lægemiddelstyrelsens TikTok-indtog.