
Temaafsnit: Instagrams algoritmer
I et af seks temaafsnit dykker vi ned i algoritmerne på de seks store sociale medier. Denne gang Instagram – for hvad ligger der i

Uge 4 – Gør partiledere det selv, hvorfor hoppe af sociale medier og bal i den nye borgerlige
I ugens afsnit kigger vi på partilederne – skriver de selv, og hvad betyder det? Ugens hot or not går til Nye Borgerlige og deres

Temaafsnit: LinkedIns algoritmer
I et af seks temaafsnit dykker vi ned i algoritmerne på de seks store sociale medier. Denne gang LinkedIn – for hvad ligger der i

Tema – LinkedIns algoritmer – hvordan virker de, og hvad skal du bruge dem til?
Dette indlæg er et af seks indlæg, der hver især beskriver algoritmerne på Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok og YouTube. I hvert fald det, vi

Magtsnak – TikTok-lobbyisme, Særlige Rådgivere, Bededags-digitale tryk
Der er gået Digitalt tryk i kampen om Store Bededag. Nu har fagbevægelsen taget klassiske greb på sociale medier i brug for at ryste regeringen.

Temaafsnit: Facebooks algoritmer
I et af seks temaafsnit dykker vi ned i algoritmerne på de seks store sociale medier. Denne gang Facebook – for hvad ligger der i

Magtsnak – Uge 3 – Vermund, Tendenser, Embedsghostwriters og ugen der gik
Vi er dykket ned i første sæsons afsnit af Magtsnak. Vi ser på, hvad det betyder digitalt, at Pernille Vermund går som formand, vi ser

Tema – Instagrams algoritmer – hvordan virker de, og hvad skal du bruge dem til?
Dette indlæg er et af seks indlæg, der hver især beskriver algoritmerne på Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok og YouTube. I hvert fald det vi

Tema – Facebooks algoritmer – hvordan virker de, og hvad skal du bruge dem til?
Dette indlæg er et af seks indlæg, der hver især beskriver algoritmerne på Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok og YouTube. I hvert fald det vi

Tema: Sådan tackler du en krise og en shitstorm
Hvordan kommunikerer du, når du kommer i shitstorm eller krise? I denne temapodcast ser vi nærmere på de modeller, du kan bruge, når du havner

Shitstorm – Hvordan tackler du en krise (på sociale medier)?
Hvordan kommunikerer du, når du kommer i shitstorm eller krise? Artiklen her er baseret på flere års arbejde med og analyse af brands og organisationer,

Magtsnak – Ministre der kommunikerer godt og skidt og GDPR-forvirring
Vi dykker ned i de nye ministre. Kan de kommunikere, eller skal de samles op fra bunden. Vi uddeler karaktererne. Og så ser vi på